Lek med mina underbara hästar

Idag har jag lekt med båda hästarna. Började med Kee och han var jätte rolig idag. Vi började bla. hoppa två tunnor efter varandra idag och det gick bra och lekte lite med bollen mm., jag älskar verkligen denna underbara häst det känns som att vi har börjat bli ett riktigt team. 

Sedan var det dags för Cassis och hon sköte sig utmärkt provade att hoppa tunna med henne och hon försöker alltid göra sitt bästa lilla gumman .

En liten filmsnutt på när Kee försöker hoppa  två tunnor med lite mera träning ska de nog gå bra första gången med två tunnor idag fungerar bra med en.

>
tack och godnatt!  


Kommentarer
Postat av: Caroline

Men gud var kul! Det såg riktigt roligt och avslappnat ut. Skönt att få den där ultimata känslan tillsammans med sin häst! Jag tänker höra av mig ang dom där kurserna vi pratade om också :)

Kram!

2010-01-28 @ 22:47:45
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Sofie

VA KUL att du lagt ut en film snutt, mer sånt Maria!! :)

2010-02-01 @ 16:27:54
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0