Mycket mycket mycket lycklig och rikare =)

Igår 17/9 var min kära mamma på tv fyra och skrapade Triss , hon lyckades skrapa fram 300 000 kr vilket innebär att jag har blivet 75 000 kr rikare =) eftersom att vi i familjen delar på vinsten. Har fått många frågor vad jag ska göra med pengarna och jag har kommit fram till att jag skulle vilja köpa en ny hästtransport.

Idag har jag för första gången ridet ut på Cassis hade sällskap av Carina och Senatorn.  Började med att kliva upp från handikapprampen och lill gumman stod alldeles stilla sedan tänkte jag att hon skulle gå bakom gamla Senatorn,men hon tyckte att han gick för sakta och ville gå först, när hon fick göra det skrittade hon på som att hon hade gjort det hur många gånger som helst ´slutar aldrig att förundras hur lätt allting går med denna undebara lilla häst hoppas verkligen att det försätter så.

Tack och hej från en mycket lycklig Maria


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis Maria! Det är du värd!

2009-09-19 @ 22:01:54
URL: http://mahoglunds.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till pengarna! :D och det är vekrligen kul att höra att det går bra för er! :) ännu en gång, grattis till pengarna.

2009-09-23 @ 17:59:55
Postat av: olina

/Olina

2009-09-23 @ 18:05:04
Postat av: SVERIGES BÄSTA BLOGG

SHOPPING, TIPS & KÄNDISAR PÅ BREEZY.SE :)



ta supergärna en titt!

2009-09-23 @ 18:11:33
URL: http://www.breezy.se
Postat av: Ida Larsson

Grattis! Gud vad kul att få så mycket pengar!

Härligt värre! Kram på dig!

2009-10-06 @ 12:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0