Hoppträning!

Jag och Cherokee är nyss hemkommen från Näset där vi har tränat för Ted. Är super nöjd Cherokee kändes kalas fin vilket lovar gott inför Söndag då det bär av till Ånge på tävling.

Har provlastat Cassis för första gången och hon gick raka vägen in två gånger. Ställde mig utan för transporten och rätt som det var hade hon gått in och stod inne i transporten och käkade hö stängde aldrig bakluckan men ska prova det nästa gång.

Nu ska jag gå och lägga mig eftersom jag ska upp och jobba med gubbarna som har daglig verksamhet här på gården imorgon. Har fått jobbat en och halv vecka med dom och det är ett välkommet tillskott i kassan.
 
God natt och sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0