Bilaffärer och träning!!

Gud va härligt det är när det är vår man får sådan enegi och det blir långa dagar så man hinner med så mycket.
Har just haft hoppträning för Maria S det var så kul och Cherokee gick jätte bra vilket lovar gott inför helgen då jag ska åka till Näset på hopptävling.

Måste berätta att i Lördags  var jag till Älandsbro och köpte en bil en jätte fin TOYOTA COROLLA och på Söndag morgon sålde jag den =P, nej jag har inte tänkt bli bilhandlare utan p g a att vi kollat fel på regbevis till hästtransporten visade det sig  när vi kollade närmare att jag inte ens skulle få dra min transport tom efter den bilen och bilhandlaren var så snäll att ta tillbaka bilen  " . 
Sätter in en bild på den fina bilen jag ägde i nästan en dag.




Ha de bra!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oj va fin den var!!

2009-05-16 @ 08:42:12
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0