Sköna Söndag!

Jag har haft en jätte mysig dag i solen. Har jobbat mycket de senaste veckorna så det var skönt att vara ledig.

Tog ut Cherokee och Cassis på en tur idag hade Cassis som handhäst.  Det gick bra  fast ibland så ville inte Cassis gå framåt så fick jag och Cherokee stå ett tag  vänta på henne innan vi övertalat henne att gå vilket inte han tyckte var så kul.  Hon fick även gå lös ett tag på slutet och det gick bra , förra gången jag försökte vände hon om och sprang hem till Lindberga igen = ) . 
Tog även ut Bjarka på en tur och med henne pulsade jag med i djupsnön och det tyckte hon var jätte jobbigt så vi gick bara korta bitar i djupsnön sedan ut på vägen igen .

Under veckan har jag även lagt på sadel på Cassis två gånger och gått  promenad vilket gått jätte bra.

Lite bilder från dagen


      


Bilder från första tömkörningen som gick väldigt bra.

       

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja det har verkligen varit en underbar dag! Fille har tappat BÅDA sina bakskor idag så för mig vart det ingen ridtur, suck!!



Kram

2009-03-15 @ 22:53:18
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt att du haft en skön dag med hästarna efter en vecka med jobb dåde dag och kväll. Hoppas att vi kan komma och hälsa på snart.

KRAMmmmm mamma.

2009-03-16 @ 08:14:39
Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

2009-03-24 @ 14:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0