Tillbaka till vardagen!

Efter ett långt jullov känns det lite skönt när allting börjar återgå till det vanliga, har en fått mjuk start eftersom att ridlektionerna inte börjar förens på måndag. 

Igår vart det en  tripp in till Sundsvall jag har fått pengar i julklapp av mina föräldrar till att köpa en säkerhetsväst dom tycker jag behöver en sådan nu när jag rider så många olika hästar och eftersom jag inte prioriterade ett köp av en väst själv fick jag pengar till en av dom, tyvärr hade dom inte dom två västar som  jag tyckte var bäst i min storlek så jag får vänta tills dom får in den igen.                                   





 Det här en av dom två västar som jag tyckte bäst om men försäljaren tyckte den var lite kort i ryggen och över revbenen i den storlek jag provade så tyckte jag skulle ha en större storlek. 

Idag har jag ridit både Bjarka och Hanna, tränade på banan med Hanna och red i djupsnön på längderna bort mot hemgården med Bjarka.  Båda två sköte sig väldigt bra men Hanna är väldigt stel i höger sidan tränade mycket volt er och serpentiner med henne för att försöka få henne att slappna av i nacke och hals rider bägge två i repgrimma och det fungerar jätte bra. 

Det var allt för den här gången på återseende!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0