Skid SM

Jag har tillbringat hela min helg på Södra Berget för att titta och heja på storebror och alla andra som tävlat där .
Det var riktigt roligt igår var det sprint i klassisk still och idag 10 Km - 15 km skate. Charlotte Kalla, Anders Södergren  tog hem segrarna i dag och Britta Norgren och Mats Larsson segrade igår. 

Peter har åkt alla distanser med bra resultat  .

Mamma och Flisan (mamma och pappas hund ) har sovit över hos mig sedan i Torsdags det har varit jätte mysigt att umgås med mamma en hel helg. 
 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Förstår att du uppskattar att ha främmande av din mamma som duinte träffar så ofta!!



Kram gumman! <3

2009-02-01 @ 23:08:33
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Wawawewa! :*



Vilken fresh blogg du har snygging! <3

Kika gärna in på min, eller lägg till mig på bloglovin. Gör det som passar dig!



PUSS!

2009-02-02 @ 11:08:56
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0