Underbara lilla häst!!!!

I Fredags var jag för första gången varit uppe på Cassis rygg. Började med att stå bervid henne på en pall och hänga över henne medans jag stod på pallen, sedan hängde jag riktigt på henne och hon stod alldeles stilla och kollade lite på mig och sedan bestämde hon sig för att gå några steg jag åkte med. Om det går lika bra nästa gång jag hänger på henne ska jag prova sitta upp hon är bara helt underbar. 


Min andra häst var inte lika underbar  på hoppträningen i Torsdags då han bestämde sig för att tvärnita på andra hindret i en kombination vilket resulterade i att jag stod på huvudet på andra sidan hindret.

På återseende !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att det går bra för er!

2009-08-17 @ 22:46:31
URL: mahoglunds.blogg.sehttp://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0