Travtränare och monteryttare



Fia och Anna Lena har blivet stolta ägare till  varmblobsstoet  Beauty Hanna och jag ska få den stora äran att ridträna och kanske starta Monte med henne det ska bli spännade.   Så nu ska jag bli travtränare och monteryttare tänka sig.

Har varit på snabb visit i stan med Anna Lena idag, köpte foder till Cherokee ska börja ge honom linfrö vi var också på Clas Olsson och köpte lite smått och gott  jag hade bråttom hem till ridlektionerna  så vi hann inte på några fler ställen vi köpte med oss middag från Blå kiosken jätte gott .
 Jag håller på att bli förkyld är jätte täppt i näsan och har lite ont i halsen så nu ska jag dricka te och gå och lägga mig och hoppas på  att må bättre i morgon.
 
God Natt  


Kommentarer
Postat av: Frun

Spännande framtidsplaner!

Blå kiosken är totalt underskattad!!!

2008-10-13 @ 23:17:39
Postat av: Sofie

Ja jag säger samma som frun! Spännande!

Måste få se dig träna lite monte framöver!

Glöm inte att fortsätta träna på vallningen bara fniss

Kram

2008-10-13 @ 23:39:48
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Emma olsson

Hoppas att du blir bättre då..Du måste krya på dig lilla gumman min:)

2008-10-14 @ 15:43:03
URL: http://hastaratlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0