Gud vad jag längtar!!

Idag anmälde jag mig till hoppträning  för Ted Nätterqvist på Näset 25-26/ 10, har tränat för honom några gånger förut och tycker att  han är jätte bra.
Och jag har talat med min tränare Monia och hon ska kanske komma till Timrå och ha träningar hoppas att det blir nått snart det vore jätte roligt hon är den bästa som jag har tränat för hon känner mig och Cherokee ut och innan kolla in hennes hemsida www.monias.se 

Längtar jätte mycket och då brukar tiden gå jätte sakta .
Tack och hej!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vill oxå träna för Monia :) + att jag vill följa med dig och titta på Ted träningen, ska se om jag är ledig :D

Kram vännen**

2008-10-04 @ 07:10:54
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Maria J

Det är klart att du ska träna föa Monia och följa med på Ted men ska du inte ta med dig Collis och vara med då också.

2008-10-04 @ 10:20:09
Postat av: Sofie

Jag har kollat, jag jobbar (SOM VANLIGT) då Ted är på Näset! FY F-N va less jag blir.

Men men, det kanske kommer fler tåg....



KRAM**

Ps.

Har du laddat hem msn messenger än?

d.S

2008-10-04 @ 15:26:35
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Sofie

-Du, du får säga åt Monia att länka till din sida:)

Såg att hon hade en flik på sin sida som hette "elever" :)



KRAM

2008-10-04 @ 21:17:57
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av:

Gud va tråkigt men det kommer fler gånger. Ja jag har laddat hem msn messenger men försökte skicka ett mail till dig men funkade inte. Ska be henne göra det nästa gång jag talar med henne.Kram,

2008-10-04 @ 22:42:36
Postat av: Frun

Å vad kul och träna två dagar efter varann! Då känns det skillnad.

2008-10-05 @ 15:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback