SNÖ

Idag skulle jag till frisören och göra slingor, men kom aldrig i väg för det hade kommit så mycket snö och plogbilen hade inte varit här, så jag tog mig inte uppför backen och fick då försöka mig på konststycket att backa hela vägen ner i begränsad sikt och efter att kört fast två gånger på vägen ner  försökte jag en gång till  men även denna gång utan att lyckas vid det här laget var jag på väldigt dåligt humör och överväger att lämna bilen där den står men kommer på att eftersom plogbilen var på väg så står bilen inte så bra där upp i backkrönet så det var bara att försöka backa ner en gång till och efter endast ett besök i en snödriva denna gång kunde jag parkera på parkeringen och då kommer plogbilen snacka om tajming.     

Ikväll ska jag se på Idolfinalen jag tror att Kevin vinner .


HA DE BRA!


Kommentarer
Postat av: Frun

Ja det är ett väldans skottande nu för tiden, jag kommer att bli jättestark=)

2008-12-12 @ 21:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0