Dåligt med uppdatering!

Har kommit till insikt att jag är väldigt dålig på att uppdatera bloggen, men ska försöka skärpa mig. Senaste veckan har varit väldigt hektisk har jobbat både dag och kväll hela veckan känns bara som att jag har varit hemma när jag sovit. 
 
Igår hade vi hopptävling här på Lindberga det var ett litet startfält men alla som var med var jätte duktiga jätte kult att se.
Efter tävlingen åkte jag och Cherokee hem till Annelie i Knävland och fick oss ett vällbehövligt träningspass, Cherokee sköte sig exemplariskt hoppade jätte fint och jag fick många bra  saker som jag ska träna på. 

Idag trottsade jag och Cassis det dåliga vädret och tränade lite PNH hon lär sig jätte snabbt så jag skulle gärna träna för Rosa nu så jag får veta om jag är på rätt spår. Idag tränade vi att hoppa över ett litet hinder och när jag satt lite mera press på henne började hon bocka och skutta lite,   vet inte riktigt om detta beror på att hon tyckte det var roligt eller på för   mycket press.

Tror att hon är mycket mera "left brain"  än Cherokee som är mer åt " right brain extrovert" behöver nog vara lite mera omväxlande med henne medans Cherokee behöver mycket upprepning för att känna sig trygg "".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0