Tillbaka på Lindberga

Nu är jag och Cherokee tillbaka på Lindberga efter ett långt och härligt jullov hemma hos mamma och pappa i Ramsele,  riktigt roligt att umgås med familjen och träffa kompisar som man inte har träffat på ett tag även om jag inte hann med att träffa alla tiden räcker inte riktigt till och måste erkänna att jag har blivet bortskämd med mammas goda mat varje dag tar nog ett tag att vänja sig med att  äta min egenhändigt lagade mat som aldrig blir lika god även om jag använder mammas recept konstigt, tur att mamma skickat några matlådor ;)

Under min vistelse i Ramsele har jag hunnit med att rida Cherokee väldigt mycket, har även varit med på  hoppträning för Per Erick Ericksson väldigt roligt har inte tränat för honom sedan jag flyttade till Stöde. Cherokee sköte sig väldigt bra bara synd att det var väldigt kallt i Lördags och ridhuset i Ramsele inte är isolerat så det vart kyligt.

  
Tack och hej  för den här gången !


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är trevligt att du är tillbaks :-)



Kram

2009-01-08 @ 12:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0