OOOJJJJJJ va längesedan !

Gud va dålig el. "mindre bra" som Rosa skulle sagt =)   jag är på att uppdatera bloggen , men nu gör jag ett försök om det är någon som fortfarande orkar titta in här. 
Det har hänt jätte mycket sedan sist så jag ger en snabb uppdate.
Har varit på Parelli clinic i Falkenberg för David Lichman och gud va duktig han är "    väldigt roligt och givande fick tillbaka väldigt mycket motivation att träna med mina hästar efter den . Har också hunnit varit i stugan i Lafsjövikenri två härliga veckor och hade båda hästarna med mig.

Lite bilder från Falkenberg

                              


Och från Lafsjöviken

           

 På väg ner till sjön för att bada

         
Cassis första bad lite skeptisk till en början men tyckte nog att det var kul när hon kom i  tyvärr blev det inga bilder när Cherokee badar för att batteriet tog slut i kameran, men mamma hade nägra kort som jag ska sätta in vid ett senare tillfälle han älskar verkligen att badar och skvätter ner alla som kommer i närheten .


Kommentarer
Postat av: Emma

Ser ut som ni haft en härlig semester!

2009-08-05 @ 21:39:41
URL: http://mahoglunds.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilka HÄRLIGA bilder Maria! Super fina!! Du har fina hästar! ;-)



KRAM*

2009-08-07 @ 14:08:51
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Fina bilder, ser ut som ni haft det bra du och dina älsklingar :)

2009-09-09 @ 19:14:54
URL: http://eharstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0