Nu är jag klar!



Nu har jag möblerat om vart extra nöjd med köksbordets plasering närmare köket, funderar på att införskaffa ett soffbord som passar och jag måste flytta lampan som hamnade ovanför soffan  
 

Det har varit konfirmationsläger här idag dom var tjugo stycken och dom flesta hade aldrig ridet förut men det gick jätte bra och alla verkar nöjda, vi hade delat upp ungdomarna i  tre grupper jag och Marie Ericksson hade hand om ridningen , Anna Lena hade slöjd och prästen hade undervisning.  Vi hade en jätte rolig dag, ungdomarna var jätte trevliga.
 
Ha det bra! 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det vart jätte bra att ha bordet där tycker jag!

2008-10-19 @ 08:16:29
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Emma olsson

Det blev jätte bra..Om jag hade varit du så hade jag varit riktigt nöjd !!!!

2008-10-19 @ 09:47:13
URL: http://hastaratlivet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul att ha konfirmationsläger hos er!

2008-10-19 @ 20:45:46
Postat av: Maria

Det var jätte kul att ha konfermationsläger här jätte trevliga ungdomar

2008-10-19 @ 21:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0