Utvärdering av helgens träning!

På Lördagen visade Cherokee sin mindre attraktiva sida  när vi skulle hoppa bana andra gången då han började vägra, men det var bra att det visade sig på träning så jag kunde få hjälp av Ted  annars har det ju varit så att han gått jätte bra på träningar men inte på tävlingar.  

Söndagen gick andra sidan jätte bra och då var Sofie Gradin där och filmade mig så jag kunde se hur jag red "TACK SNÄLLA SOFIE !" har kollat på filmen om och om igen . 

Om jag kan förstå mig på hur jag ska göra för att få in filmen på bloggen så lägger jag ut den vid ett senare tillfälle.

Jag har verkligen fått valuta för pengarna den här helgen när jag fått så mycket hjälp.

Är så glad att jag  i helgen kunde börja se ett samband mellan Teds tänk och Parelli filosofin.

Ha det bra!


 
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Roligt att det kändes bra! Ser fram emot film.

Elisabeth

2008-11-24 @ 18:09:12
Postat av: Anonym

Å, ut med filmen människa =)

2008-11-24 @ 21:53:18
Postat av: Sofie

jag ska försöka klura ut det där med filmen. Ska försöka fixa den på youtube. :-)

2008-11-24 @ 22:53:31
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0