Dressyrträning

Idag har jag och Cherokee varit och tränat dressyr för Åsa på Näset. Cherokee var jätte duktig idag kändes mjuk och följsam, tänka sig att det kan vara så roligt att träna dressyr förut såg jag det mest som nödvändigt för att hoppningen skulle funka men nu längtar jag till och med till dressyrträningarna Åsa är verkligen jätte bra.
I Torsdags tränade jag PNH för Rosa och då fick jag  tips på några nya övningrar som ska få Cherokee slappna av och börja gå i form när jag jobbar honom från marken  fick tillbaka inspirationen väldigt roligt.

Har åkt hem med Hero det var lite jobbigt att ha honom här när Fiffi löper.

Ha en super bra helg !!

Kommentarer
Postat av: Emma olsson

Jag säger ju det dressyr är jätte roligt..:)Ja det kan vara lite jobbigt att ha en han hund och man har en tik som löper :S

2008-11-08 @ 20:16:48
URL: http://hastararlivet..blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja jag vill oxå träna dressyr!! Kanske man ska ta ledigt på lördag förmiddag till helgen.... :)

2008-11-09 @ 23:27:19
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Frun

Jag har hört fler som gillar Åsa!

2008-11-10 @ 11:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0