18/11-08

Idag har varit en sådan dag som jag har hunnit med hur mycket som helst utan att stressa, ringde och beställde klipptid och hade en sådan tur att jag fick tid redan en och en halv timme senare så det var bara att slänga sig i duschen sedan åka till Fränsta och var där i så god tid så jag hann handla och gå på banken innan. 
Sedan efter lunch var jag barnvakt till Jolina som var sjuk idag, hann rida en sväng på Bjarka också innan ridlektionerna hon är så duktig och trevlig att rida .
 

 Bjarka

´Ha de!!

Kommentarer
Postat av: Emma olsson

Ja det är bra att man slipper stressa...Men Emelie ville ha Rocky så jag tar Raisa i morgon då..Kram emmsan

2008-11-19 @ 15:25:43
URL: http://hastararlivet..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0