Stadsresor!

Har varit i den stora staden två dagar i rad igår var jag , Anna Lena och Fia på travet så att jag skulle se hur ett montelopp går till innan  jag ska ta montelicens har nu sammanlagt varit på trav tre gånger i mitt liv så det kan ju vara bra att gå några gånger till innan utbildningen börjar i Februari ; ).  Tyvärr vann vi inte något men hade trevligt och åt en god julbuffé.


I förmiddags var jag i Birsta och inhandlade några julklappar, åkte sedan till Norra Berget bytte av Anna Lena vid ponnyridningen som vi hade där på julmarknaden.


Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi ses i morgonbitti :-)

2008-12-06 @ 22:15:58
Postat av: olina

Oj, kom nyss på att jag måste till stan snart jag också, eftersom jag måste inhandla några julklappar!:)

2008-12-07 @ 19:28:17
URL: http://olinaeriksson.blogg.se/
Postat av: Emma olsson

Hej som du nog har sett så har jag tagit ort mon blogg orkade inte ha kvar den.

2008-12-09 @ 19:14:50
Postat av: Jag

Emma. Ja jag har märkt att du tagit bort din blogg jag som var intresserad att följa bloggen och se hur det går för dig och Stina hoppas det går bra.



Mvh maria

2008-12-10 @ 08:33:55
URL: http://miamariaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0