Lite uppfostran

Har idag blivet varse att min lilla  prinsessa behöver lära sig lite hyfs i hagen, hon vill gärna följa med så fort man kommer in i hagen och när man ska ta ut någon av de andra hästarna försöker hon smitta ut och jag har mycket svårt att jaga bort henne eftersom jag har mycket mindre lätt att vara hård mot min lilla prinsessa ;). Men idag prejade hon Anna Lena när hon skulle ta ut Raisa så hon ramlade inte så roligt om hon gör så att någon gör illa sig så började redan ikväll när jag tog in hästarna och vill lova att prinsessan blev paff då jag jagade bort henne och tog in dom andra innan henne tror att hon ser mig lite som hennes personliga uppassare.

Ha en trevlig Söndag kväll  själv ska jag bänka mig framför tvn för att se skidskytte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0