Jätte roligt!!!

Idag har jag och Cherokee haft jätte kul eller allafall jag hoppas att haft kul med =).
Började med att träna galoppombyten i snön nere på stora banan, sedan red jag liberty på ridbanan här på gården. Avslutade med att köra liberty han var jätte duktig kom till mig i trav  har haft lite svårt att få honom att komma  förut  och  vi lyckades också göra åttor runt däck i liberty har aldrig provat det förut.

Och igår red jag och Cassis ut tillsammans med Sofi och Fille vi red till Fia skogen första gången jag rider där med henne. Tack för sällskapet Sofi!

Lägger in en flim då vi tränar galoppombyten, han gjorde  helt rena byten till vänster nästan varje gång  men inte till höger då han ofta byte fram men inte bak måste ta en funderare på hur vi ska lösa det hmmhmm kan de vara jag som har mindre lätt att byta till höger?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0