Ny bil igen!

Idag har jag återigen blivet bilägare, denna gång till en "SUBARU LEGACY" det känns jätte bra att ha en fyrhjulsdriven bil  med lågväxel när jag ska ut och dra hästsläpp. Men det är inte utan att det känns lite i hjärtat att återigen ta farväll av min trotjärnare NUX som jag har haft ända sedan jag tog körkort, lite kostigt att man känna så för en bil hihi.


Idag var jag ute på en ridtur men Cherokee och hade Cassis som handhäst och bara konstaterar att jag har två helt undebara hästar. Det var en sån härlig känsla när galoppera över en lägda och ha Cassis galopperande så fint brevid i samma tempo =) båda hästarna verkar trivas i varandras sällskap.

Tack för denna gång!


Ps Vet att jag inte är så bra på att uppdatera min blogg och hoppas att om det är någon som trotts det försöker följa min blogg har överseende med det Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0