Vad jag längtar!

Gud va jag längtar efter min lilla häst förhoppningsvis är hon hos mig näst helg.
Många vill veta mera om min nya häst men tyvärr för tillfället har jag inte så mycket info att ge ut mer än att hon är en blandning mellan oldenburgare och fullblod, återkommer med mera info om stam när jag har hämtat hem henne och kan läsa i hennes paper.

Idag har jag och ´Cherokee varit ute på en jätte härlig ridtur han sköte sig väldigt bra och kändes väldigt mjuk och följsam vilket troligen beror på att jag tränade att böja halsen på små volter och flera andra mjuk görande övningar i Onsdags och efter det  har han vilat p g a  kylan.

 Sätter in en bild på mig och Cherokee som jag har fått av Sofie Fröberg kortet är tagit på en hopptävling i  Matfors 2007  .

   

Ha en härlig fortsättning på helgen!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Fiiiiiiiiin bild! Ska bli super spännande att träffa din nya häst ;-)

Kram

2009-01-17 @ 22:08:04
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Emma

Tjusigt ekipage! Men du vet väl vad hon heter i alla fall?

2009-01-18 @ 08:11:32
URL: http://mahoglunds.blogg.se/
Postat av: Carro!

Kanon snygg/proffsig bild på er två. Och vädret gjorde inte bilden sämre!

Jag ver ner på Lindberga till Scott på förmiddagen. Och då såg jag dig i paddocken och på väg ut på tur med tre tjejer. Hoppas att ni inte frös i blåsten.

Kram Carro

2009-01-18 @ 18:00:09
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0