Nu var det länge sedan jag skrev!

Jag har varit jätte dålig på att uppdatera bloggen, ska försöka skärpa mig.

Har jobbat hela veckan med "grabbarna här på Lindberga"  istället för Lennart som har åkt till fjälls, vilket är väldigt behövligt just nu eftersom att jag lyckades klanta till det  och krocka förra Fredagen här nere vid Edeskola. 
 Som tur var gick det bra med både mig och hon som körde den andra bilen, men det känns för jävla onödigt men men man lär sig av sina misstag och jag kommer i fortsättningen kolla både tre och fyra gånger innan jag svänger där det är dålig sikt en rejäl  minnesbeta så att säga.
Så nu väntar jag på svar av försäkringsbolaget om dom lagar min bil eller löser in den och håller tummarna för att dom väljer att laga den för jag är väldigt nöjd med den.

Roligare saker att se framemot är att jag nästa Söndag åker till Bruksvallarna en vecka.
 
Bye bye!!

Kommentarer
Postat av: Anna :D

men det låter juh härligt! 8D far till London på Lörda!! ska bli hur härligt som helst!! :D

hae gött, eftersom vi inte syns på Tisda.(skitskola)



ÄLG!!

/Anna

2009-04-05 @ 10:56:13
URL: http://iam-loefgren.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0