Full späckat schema

Har jobbat hela dagen först ridlektion sedan på hemgården. 

Det har varit en tjej här på Lindberga idag som behandlar hästar hon har behandlat Sol,Konrad, Susand och Raisa väldigt intressant kommer inte ihåg vad själva behandlingsformen heter det var något långt krånligt namn men hästarna verkade trivas nästa gång hon kommer hoppas jag att hon kan behandla Cherokee också.

Imorgon har jag stalljour sedan ska jag jobba på hemgården och på kvällen kommer Kicki och klipper Cherokee en fullspäckad dag, det känns skönt  att få Cherokee klippt innan vi ska iväg och träna han har börjat få ganska tjock päls det skulle bli jobbigt för honom att träna i ridhus med så tjock päls. 

Har lite dåligt samvete att jag inte har hunnit rida ´Cherokee  i helgen han har fått ståt i tre dagar och kommer få stå imorgon också kommer inte hinna rida honom då heller;   hoppas han tycker det har varit skönt att vila lite. 

Tack och hej

      

Kommentarer
Postat av: Frun

Jag tänkte vänta med och klippa tills det förbannade regnet slutar, så aldrig verkar det som =D

2008-10-05 @ 15:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0