Fullspäckad DAG

Min dag började kl 6.45 när klockan ringde och det var dags att kliva upp ville helst ligga kvar så drog mig en stund sedan slängde jag i mig en snabb frukost innan jag började arbeta tillsammans med gubbarna ( dom som jobbar här på dagana)  Lennart är ledig och jag jobbar istället för honom.  Jobbade till kl tre sedan hade jag en timme innan jag måste börja ta in hästarna innan lektionerna har tre ridlektioner på torsdagar hade tur och fick hjälp med nattningen av hästarna av Carina som bott här på gården i två dagar, efter nattningen fikade vi varma mackor och te vi båda var jätte hungriga.
 
 Ska jobba imorgon så nu ska jag gå och lägga mig så jag är pigg imorgon tror inte det tar länge innan jag somnar är jätte trött.  
     
God natt sov gott

Kommentarer
Postat av: Sofie

Natti natti vännen!! :) Ses i morgon em/kväll.

Kram

2008-10-09 @ 23:35:58
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Frun

Du har fullt upp hör jag!

2008-10-10 @ 09:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0