Blåsig ridtur !!!

Äntligen efter att inte ridet på fyra dagar kom jag ut på en ridtur, jag och Cherokee tog  en lite längre tur på andra sidan E14.  Vädret  var kanske inte det bästa blåste nästan storm och eftersom att jag var rädd att min ny rakade häst skulle frysa om rumpan tog jag på honom ett ländtäcke vilket jag snabbt vart varse inte fungerade så bra när det blåser mycket det vill inte riktigt ligga på plats. Men vi hade en jätte trevlig ridtur cherokee sköte sig jätte bra med tanke på att det blåste och han inte gått på fyra dagar .

Vi har provat dom nya hästarna idag Emma och Anna fick agera testryttare det gick jätte bra tror att dom  kommer bli bra ridskolehästar dom är väldigt lugna och snälla, nu behöver träna konditionen lite  eftersom dom inte har gått så mycket under det senaste året .

Kommentarer
Postat av: Frun

Vad nyfiken jag blir... vad är dom för ena dom där nya pållarna egentligen? =D

2008-10-06 @ 22:52:49
Postat av: Sofie

Ja faan va det blåser!

Jag tro dom nya pållarna blir bra.



Frun: Det är Rolfs hästar som flyttat till Lindberga, Kingen & Senatorn :)

2008-10-06 @ 23:20:08
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Frun

Senatorn är ju klockren! Kingen har väl lite för bra fantasi ibland =)

2008-10-07 @ 18:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0